keskiviikko 14. elokuuta 2013

Me&I Syksy 2013 "must haves"

Hohhoijjaa, että piti hurahtaa näihin. Ihankun ei olis rahalle tarvetta muuallakin. Mutta kun on niin hulluna lastenvaatteisiin, niin ei sille mitään mahda. Pitäähän sitä ihmisellä joku harrastus olla äitiyslomallakin, eikös? :)

Meandissa tykkään juuri näistä isoista toistuvista kuvioista, ja aivan ihanista väreistä. Mielestäni lastenvaatteiden pitää olla iloisen värisiä, ei todellakaan mustaa tai muuten synkkää. Eikä myöskään liian vaaleaa tai pastellia. Harmikseni tämän vuoden (ulko)talvivaatteet on liian monella valmistajalla todella tummia. Suomen talvi on muutenkin niin pimeä, niin eihän ne tummat vaatteet edes erotu pimeydessä. 

Mutta tässä siis meidän valinnat :)

Esikoiselle (5 v):

Oravapaita, just meidän värejä! Tosin,
toivottavasti tuo pohjaväri on luonnossa
oranssimpi, eikä noin punertava.
Ainoastaan tuo nappilista häiritsee,
ei kauhean kiva :/
Kaikki velourinen uppoaa tähän äitiin!
Tätä ei varmaan tarvitse houkutella päälle! Arrrrr!

Joka pikkupojan unelma, poliisipipo tottakai!
Kiva yksityiskohta oranssit taskut!
Muut housut taas on peruskauraa, ruskeita, tummansinisiä, canvasta, farkkua... ei niinkään innosta täällä.

Sitten päästäänkin niihin vaatteisiin, mihin TODELLA ihastuin, eli kuopuksen vaatekaapille (6 kk):

Ihan ok, ei ehkä kuitenkaan "must have".

Velouria ja oranssia en vain voi vastustaa!

Oravat <3
 
No hei, taas velouria ja ihana pupukin taskussa!

Tämä ei yksinään niinkään, mutta Smulan-pöksyjen kanssa!

Nämä on ne ihan ehdoton "must"! Aivan
ihanat turkoosit hamsteripöksyt <3

Piraatti jumpsuit, ihquu :D

Pupuhaalari on kyllä ihan ylisuloinen.
Toisaalta, ei kauhean käytännöllinen sisävaatteena.

Ja jos tekisin hankintoja tytöille, niin ihan niinkuin muillakin mallistoilla, valikoimaa riittää!

Aivan ihana, just mun lempivärit! Tän mä ostasin
vaikka itselleni jos olisi minun koossa :D

No sitä vaaleanpunaista... :)

Vaikka keltainen ei innosta mua muuten, niin tää
on kyllä ihana!

No voi herranjestas miten ihana!
Tää olisi kiva vähän isommalle neidille.

Herrrkullinen tämäkin!

Ja taas housut peruskamaa, vihreää, pinkkiä, oranssia, tummansinistä. Ostaa kuka tahtoo :)

Tässä siis ne meidän näköiset Meandin vaatteet. Valikoimaahan on vielä puolet enemmän, joten ihan kaikkea ei meillekään ole tulossa. Tuleekos teille näitä samoja? :)

8 kommenttia:

  1. Oon tänään menossa kutsuille mut pakko oli sinulta kurkistaa, mitä tiedossa tulee olemaan :) mä oon vähän kahden vaiheella. Tykkäänkö Me&i kuoseista vai en.. Joistakin juu mut.. No illalla selviää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muakaan ei esim. viime vuotinen yrmysammakko kyllä kauheesti innostanut, vaikka jotain tuli hommattuakin (no alesta voikin ostella :D ) Nämä tämän tyyliset vaatteet kyllä jakaa, niistä joko tykkää tai ei. Småfolk ja Metsola on samantyylisiä, ja myös minun suosikkilistallani!

      Tytöille Meandilla(kin) kyllä on paljon valikoimaa, joten luultavasti löydät kuitenkin jotain kivaa :)

      Poista
  2. Mä olin kutsuilla ja ihania oli juuuh <3

    Oravapaita on oranssimpi ja asunto-auto body on söpömpi luonnossa! Kaikki housut oli ihania :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeastaan ihan hyvä asia, etten ollut missään kutsuilla eilen! Olisin meinaan varmaan ostanut kaikki nuo edellä luetellut :D "Muutaman" yön kun nukkuu ja laskee kuumetta, niin ehkä tulee järkiinsä eikä tuhlaa satasia :)

      Tajusin sitten kun tuo mallisto virallisesti julkistettiin ja luin ne kuvaukset, että toi oravapaita on ribbiä :S Pitää tosissaan päästä sitä hypistelemään ennen ostoa, kun en ole mikään ribbifani...

      Poista
  3. Hih! Luulin jo, että todella olit noita kaikkia tilannut! Itse kävin kutsulla viime viikolla ja tilaus tuli orava + smulan bodysta ja musthavit smulan turkoosihousut. Kaverin tuleville kaksosille tilasin ruokalaput (http://www.meandi.se/fi/tuotteet/132409.aspx) ja itselleni classic jacket (http://www.meandi.se/fi/women/132612.aspx). Myös alennustangosta tuli napattu valko-sininen kukkamekko. Pitäähän äitinäkin saada kokea hieman luxusta arjessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui, ei sentään! En minä mikään miljonääri ole :D Ja ainakin toistaiseksi olen jättänyt äidin vaatteet ostamatta (kalliita :/ ) ja panostanut lasten vaatteisiin. Mutta oikeassa olet, pitäisi kyllä ehkä vähän luxustakin olla :)

      Nuo ruokalaput on kyllä tosi suloset, mutta mä en vaan raskis käyttää :D

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Mä olen yrittänyt keksiä monta syytä, miksi mä en tarvitse sitä! Syitä on kyllä löytynyt, mutta silti vain mieli halajaa :D

      Poista