sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Jouluntoivotukset!

Täällä perheemme on siirtynyt joulunviettoon mummoloiden puurokattiloiden ääreen jo pari päivää sitten. Onneksi, sillä jetlagväsymys on alkanut vasta nyt helpottamaan, eikä joulua varmasti olisi kotiin jaksanut viritellä ennenkuin viime tipassa. Olen onnistunut löytämään muutaman id:iin sopivan jouluherkun ohjeen, joten olen saanut nauttia edes pienestä ripauksesta joulunmakuja. Joulupiparit, taatelikakku, lanttulaatikko, punajuuripaistos ja lohet ovat siis herkkujani tänä jouluna. Ja tietenkin Wiener nougat! 

Blogi luultavasti hiljenee nyt pitemmäksi aikaa. Mies on nyt isyysvapaalla pitemmän aikaa, joten olemme päättäneet viettää aikaa muiden nurkissa oikein kyllästymiseen asti. Lisäksi edessä on viikon lappiin suuntautuva loma lähitulevaisuudessa. Palaan asiaan siis jos jotain tärkeää päivittämisen aihetta löytyy, mutta muuten seuraava kuukausi saattaa mennä hiljaisuudessa.




Rauhallista ja Rentouttavaa Joulua 
ja 
Ihanaa Uutta Vuotta kaikille lukijoilleni! 

Kiitos kun olen saanut jakaa kuluneen vuoden kanssanne <3

8 kommenttia:

  1. Mielettömän rentouttavaa Joulua ja lomia teidän perheelle, ihanaa kun saatte vähän lomailla yhdessä perheenä pitempää <3

    Ps. Kylmät väreet menivät tuosta sanasta Wiener Nougat, minä kyllä kierrän ne kaukaa tänä Jouluna - toivottavasti sinäkin sitten ensi Jouluna <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihania pyhiä teillekin <3

      Onneksi minä en ole tuota Wiener nougata syönyt ennenkuin nyt, niin en ole päässyt kyllästymään :D Ja luultavasti en ehdikkään kyllästyä, koska olen löytänyt vain yhden paketin koko kaupungista O.o, minne lie joutuneet… Ja todellakin toivon että ensi jouluna saisi syödä jo normaalisti, ainakin tämän allergiasyyn takia, ehkä muut syyt hyväksyisin ;)

      Poista
  2. Hyvää joulua Helmiina! Täällä pikku T "oireilee" ensimmäiset hampaat samalla kun on ottanut ensimmäiset askelensa :) Itse olen kovin väsynyt ja voin pahoin kun vielä ihan pikku kakkonen on saanut alkuunsa (kiitos taas klomit). Jouluhan tämäkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. IIiiikk! Ihanaa, paljon onnea ihanista uutisista <3 Ihana kuulla teidänkin kuulumisia :) Ehkä minä hieman olen kateellinenkin, mutta toisaalta en kyllä jaksaisi ihan vielä uudelleen raskautta ja pikkuvauva-aikaa (varsinkin kun ei se meillä vielä ole öiden suhteen paljoa muuttunut alkuajoista). Hoitoihin oli tarkoitus lähteä ensi vuonna, mutta pitää kyllä harkita tarkkaan jaksaako :/

      Onnea myös pikku T:n ensiaskeleista ja hampaista! Niin se vaan aika kuluu ja pikkuinen on kohta iso miehen alku :) Railakasta Joulua siis teille <3

      Poista
  3. Ihanaa joulua teidän perheelle!

    VastaaPoista